top of page

海外寄宿支援無死角, 家長學生出國無煩惱

有一個家長曾經問我哋, 喺咁多唔同嘅升學機構之中,點解要選擇我們? 面對呢個突如其來單刀直入嘅問題, 我並沒有打了個突, 因為我哋好清楚 昇學教育海外升學計劃嘅價值在於邊度!

我明白家長要送子女去海外升學是重大的決定。 我們的服務會以學生為依歸,為家長代為處理可避免的麻煩及省卻不要的擔心。 而且我們合作的的大學全部都是經過精心挑選,符合三大原則, 一個也不能少: 有強大可靠的學術支援,多姿多彩的康樂支援, 以及貼身貼心的心靈支援。 我們選擇的海外寄宿學校提供出色的學術支援,確保優良的學業表現。 學生有困難時會得到專家的指引和輔導,並有計劃地提供有助於繼續升讀大學的課程。 例如, 學生如果因為英文程度而跟不上課業的話, 我們會安排專人去指導, 慢慢解釋畀佢聽課頁嘅內容。 我們選擇的寄宿學校會提供大量的課外活動和興趣小組。確保學生能發展興趣及所長, 同時認識志同道合的益友共同努力,在學習的同時享受生活。 課外活動種類繁多, 有動有靜, 有鍛鍊頭腦亦有放鬆身心。 梗有一樣啱你仔女嘅! 我們選擇具有優秀輔導員機制的海外寄宿學校,以確保學生申請大學入學成功。 同時如果他們心靈上需要任何支持或支援。 我們學校的輔導員亦能夠提供專業的協助。 有專人照顧, 安慰同開解佢。 你就唔使擔心每日都要同佢隔住個電話聽佢呻啦!

所以請你完全放心交給我們! 如果想查詢多啲關於我哋海外升學計劃嘅資料,歡迎瀏覽我哋嘅以下網頁: www.edustepsglobal.com 如果方便嘅話,可以留低你嘅電話或者喺我哋嘅網站預約時間同我哋傾一傾。 我哋隨時樂意同家長同學生加深溝通。

聯絡我們 !

​地址 Address:

辦行政辦公室公室

行政辦公室 Administrative Office

香港九龍尖沙咀廣東道30號新港中心1座4樓409室

Room 409, 4/F. Silvercord Centre, Tower One, 30 Canton Road, Tsimshatsui, Kowloon, Hong Kong

聯繫:

Contact Us:

跟隨我們:

Follow Us: 

電話 / Whatsapp

Phone/Whatsapp

+852 5599-1788

Email 電郵
info@edustepsglobal.com

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • wechat logo
  • YouTube Social  Icon

Thanks! Message sent.

bottom of page